Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Przetargi Zamówienia publiczne Rok 2019 - postępowania zakończone Postępowania poniżej 30000 euro
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zakup i dostawa do Konstantynowa Łódzkiego 30 sztuk koszy ulicznych - Postępowania poniżej 30000 euro, menu 740, artykuł 2316 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Postępowania poniżej 30000 euro

Zakup i dostawa do Konstantynowa Łódzkiego 30 sztuk koszy ulicznych

Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego

95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2

 

Zaprasza do złożenia oferty udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:

„Zakup i dostawę do Konstantynowa Łódzkiego 30 sztuk koszy ulicznych”

 (na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych )

  1. Ofertę należy złożyć:

1)    w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok.06,

2)    lub swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan w formie elektronicznej na adres:  p.borowski@konstantynow.pl

 

  1. W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
     Zapytanie ofertowe na:

„Zakup i dostawa do Konstantynowa Łódzkiego 30 sztuk koszy ulicznych”

 

  1. Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.

 

  1. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Konstantynowa Łódzkiego 30 sztuk ulicznych, metalowych koszy na śmieci o pojemności 50 litrów, w kolorze pomarańczowym, uchylnych, z daszkiem, z popielniczką, mocowanych do podłoża słupkiem. W ofercie należy podać koszt 30 szt. koszy oraz koszt dostawy.

  1. Wymagany termin realizacji umowy: 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
    1. Wymagany termin płatności: 30 dni
    2. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena
    3. Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:

1)    Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia (załącznik nr 5)

  1. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
  2. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.
  3. Termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 24.06.2019 r. do godz. 10.00

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Pani Elżbieta Pawlak, Kierownik Referatu Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 6, tel: (42) 211-10-52 wew. 127 lub 697-140-090 oraz pan Przemysław Borowski, Inspektor w Referacie Inwestycji i Ochrony Środowiska, tel. 42 211-10-52 wew. 128

  1. Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.

 

Formularz ofertowy

Metryka

sporządzono
2019-06-12 przez Przemysław Borowski
udostępniono
2019-06-12 00:00 przez Wincenty Kołacz
zmodyfikowano
2019-06-12 10:06 przez Kołacz Wincenty
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
243
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.