Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Obwieszczenia
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie w sprawie wszczęcia postępowania w sprawie Wprowadzeniu instalacji do wytwarzania produktów przez mieszanie, emulgowanie lub konfekcjonowanie chemicznych półproduktów lub produktów podstawowych na terenie firmy handlowo-usługowej „TOMC - Obwieszczenia , menu 239, artykuł 4291 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Obwieszczenia

Ogłoszenie w sprawie wszczęcia postępowania w sprawie Wprowadzeniu instalacji do wytwarzania produktów przez mieszanie, emulgowanie lub konfekcjonowanie chemicznych półproduktów lub produktów podstawowych na terenie firmy handlowo-usługowej „TOMC

Konstantynów Łódzki, dn. 20 lutego 2023 r.

 

OŚ.6220.4-2.2023.WK

OBWIESZCZENIE

 

Działając na podstawie art. 61 § 4 i 5 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.) oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko zwanej dalej ustawą ooś (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.)

 

Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego podaje do publicznej wiadomości, że:

 

  1. w dniu 2 lutego 2023 r. został złożony wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Wprowadzeniu instalacji do wytwarzania produktów przez mieszanie, emulgowanie lub konfekcjonowanie chemicznych półproduktów lub produktów podstawowych na terenie firmy handlowo-usługowej „TOMCHEM” Tomasz Ziółkowski zlokalizowanej w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Niesięcin 5a na działkach o nr ew. 238/4 i 238/8 obręb K-21”;
  2. Przedmiotowe przedsięwzięcie kwalifikuje się do uzyskania decyzji środowiskowej na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. 1839) tj. mieści się w zapisie:
  • 3 ust. 1 pkt 1: instalacje do wytwarzania produktów przez mieszanie, emulgowanie lub konfekcjonowanie chemicznych półproduktów lub produktów podstawowych;
  1. Organem wydającym decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego;
  2. Organ prowadzący postępowanie wystąpił o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Pabianicach;
  3. Z posiadanej dokumentacji sprawy wynika, że liczba stron postępowania przekracza
    10 co oznacza, że ma zastosowanie art. 49 Kodeku postępowania administracyjnego powołany w art. 74 ust. 3 ustawy ooś. W związku z powyższym strony będą zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach przez obwieszczenie. Obwieszczenia
    w przedmiotowej sprawie będą zamieszczane na stronie bip.konstantynow.pl w zakładce „Obwieszczenia” na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Niesięcin /Aleksandrowska (obok wiaty przystankowej). Zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
  4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1 oraz Dz.U.UE.L.2018.127.2) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, sekretariat@konstantynow.pl, kancelaria@konstantynow.pl, tel. (42) 211 11 73.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@konstantynow.pl lub telefonicznie (42) 211 11 73 wewn. 147.
  3. Dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia postępowania w ramach wniosku
    o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, co jest zgodne z artykułem  6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  5. Odbiorcą Pani/Pana danych w zakresie opłaty skarbowej jest COIG S.A. ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice, która to firma prowadzi obsługę informatyczną Administratora.

Pani/Pana dane Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego udostępnia także stronom oraz uczestnikom postępowań administracyjnych prowadzonych na podstawie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko i Kodeksu postępowania administracyjnego, których jest Pani/Pan stroną lub uczestnikiem w trybie udostępnienia akt tych postępowań.

Odbiorcą danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa – podmioty publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych.

Dane mogą zostać udostępnione również innym odbiorcom w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych tj. podmiotom świadczącym usługi i wykonującym zadania na zlecenie Administratora np. operatorzy usług pocztowych, firmy świadczące obsługę informatyczną.

  1. Pozyskane dane będziemy przetwarzać, w tym przechowywać zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez minimum 10 lat, licząc od 1 stycznia roku następnego po zakończeniu Państwa sprawy. Następnie archiwum państwowe dokona oceny, czy dokumentacja utraciła znaczenie, w tym wartość dowodową i może podjąć decyzję o ich zniszczeniu. Może również przekwalifikować dokumentację na kategorię A i wówczas dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego w Łodzi, plac Wolności 1, 91-415 Łódź, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
  2. Osoba, której dane Administrator pozyskał, w zakresie przetwarzanych danych ma prawo do:
  3. dostępu do swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych,
  4. ich sprostowania (poprawiania w przypadku gdy są niepoprawne lub niekompletne),
  5. ograniczenia przetwarzania danych osobowych, tj. wstrzymania operacji na danych osobowych lub nieusuwania danych – stosownie do złożonego wniosku.

Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (dane powyżej).

W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00 

  1. Podanie danych jest obowiązkowe w celu realizacji uprawnień lub obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko. W przypadku ich niepodania nie będzie możliwy udział Pani/Pana w postępowaniu w zakresie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia.

Podanie numeru telefonu i/lub adresu e-mail jest dobrowolne i służy jedynie przyspieszeniu trybu załatwienia sprawy. Podstawą prawną przetwarzania danych w tym zakresie jest wyraźna zgoda osoby, której dane będą przetwarzane. W każdej chwili może Pani/Pan wycofać zgodę. W przypadku nie podania nr telefonu, adresu e-mail pracownicy Urzędu będą się z Panią/Panem kontaktowali wyłącznie drogą pocztową. Dane kontaktowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji postępowania w zakresie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia lub do wycofania zgody.

Dzień publicznego obwieszczenia: 20 luty 2023 r.

Metryka

sporządzono
2023-02-20 przez Kołacz Wincenty
udostępniono
2023-02-20 13:37 przez Kołacz Wincenty
zmodyfikowano
2023-02-20 13:40 przez Kołacz Wincenty
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
128
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.